Pogoji poslovanja

O PODJETJU

Lastnik in upravljavec teh strani je podjetje MK Trade s.p.. Telefonska številka podjetja je +386 (0)41 445 277, glavni kontaktni elektronski naslov pa je naveden tukaj. Več o podjetju MK Trade si lahko preberete tukaj.

Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo te spletne strani se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate.

Na straneh boste naleteli na povezave do drugih spletnih strani, ki niso pod nadzorom vsezasport, zato za njih odgovarjajo izključno njihovi avtorji. Vsezasport in vsi avtorji spletnih vsebin vsezasport.si, ki sodelujejo pri nastanku in izdelavi le-teh, ne odgovarjajo za škodo, ki bi nastajala zaradi dostopa do takih vsebin, njihove točnosti oz. nezmožnosti uporabe informacij in kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njeni vsebini.

Vsezasport.si ima pravico spremeniti splošne pogoje z ažuriranjem te objave. Tovrstne revizije pogojev so za vas zavezujoče.
 

Cene

Vse cene so navedene v evrih (€) z vključenim davkom na dodano vrednost (DDV). Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila. Do spremembe cen lahko pride med naročilom ali pred zaključkom naročila, v kolikor pride do tega, stranko obvestimo.

Spletna cena velja za vse registrirane kupce spletne trgovine vsezasport.si. Registrirani kupec postenete ob oddaji naročila preko spletne košarice na spletnem mestu www.vsezasport.si . Redna cena velja za neregistrirane uporabnike, ki želijo opraviti nakup v naši poslovalnici, mimo spletne košarice. Če redna cena pri izdelku ni objavljena, ne omogočamo nakupa mimo spletne košarice. Klubska cena velja za za vse člane vsezasport.si in je objavljena samo pri izbranih izdelkih

Dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz naših izdajnih skladišč ali skladišč naših dobaviteljev. Veljajo dobavni roki ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o dobavnem roku napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.
 

Načini plačila

Omogočamo naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun podjetja MK-Trade
  • po prevzemu (TNT dostava ali Pošta Slovenije)
  • s kreditno kartico preko plačila Paypal
  • z gotovino ob prevzemu blaga


Obveščanje o naročilih

Naročilo je registriranemu uporabniku dostopno v uporabniškem profilu. Status naročila je viden v "Mojem računu" pod "Moja naročila".

Kupec po elektronski pošti prejme kopijo nakupa. Kupec prejme kopijo nakupa v svoj e-poštni predal običajno v 5 min., nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje. Prav tako bodite pozorni, če ni zašlo med nezaželeno pošto.

Po prejemo nakupa na spletni strani vsezasport.si, vsezasport potrdi naročilo nakupa in stečejo postopki dostave. Končno potrdilo nakupa dobi kupec ob zaključku naročila, ko odpremimo blago. Pridržujemo so pravico, da zavrnemo in ne potrdimo naročilo zaradi nedobavljivosti naročenega artikla ali iz kakšnih drugih neznanih razlogov (sprememba cene).

Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpremimo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da TNT blago tudi dostavi na prejemnikov naslov.

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Opozorilo: ker zaradi nenehnega spreminjanja količine zaloge v skladišču, se lahko zgodi, da podatki o zalogi niso ažurni oz. točni na spletni strani trgovine vsezasport.si in se lahko spreminjajo dnevno. Za točnost zaloge zato ne odgovarjamo in lahko se zgodi, da artikla, ki ste ga naročili trenutno ni na zalogi, po preverbi v skladišču. Za artikel, ki je kupljen preko strani, ne moremo jamčiti, da je na zalogi in o temu dosledno obvestimo tudi kupca o času in stanju možne dostave ali naročilo prekličemo. Poskušamo sinhrono dnevno ažurirati zalogo, ki trenutno presega preko 4000 artiklov. Prav tako to velja za cene artiklov, ki se lahko dnevno spreminjajo. Za razumevanje se v naprej zahvaljujemo.

Grancija

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.

Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z našimi sodelavkami in sodelavci iz oddelka za pomoč uporabnikom (041-445-277 ali prodaja@vsezasport.si) V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali poštarja, ki bo prevzel pošiljko.

Pozor: drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške Vsezasport ni možen.

Obrazec za vračilo artikla v garancijo

 

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Dostava

Vsa naročila prejeta med delovnimi dnevi gredo v postopek še isti dan (med 8:00 in 18:00 uro).

Zagotavljamo vam, da je naša prioriteta hitra, pravočasna in čim cenejša dostava naročenih artiklov!

V primer, da artikla trenutno ni na zalogi, sprožimo ustrezne postopke dobave še isti dan. Odzivnost in hitrost dobave je vsakič odvisna od posameznega dobavitelja. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo nemudoma obvestili po elektronski pošti.

Blago dostavlja TNT Express (ekspresna dostava paketnih pošiljk) po vsej Sloveniji.

Stroški pošiljanja znašajo:
• do 50 € poštnina znaša 7.99 €
• od 50 € do 300 € poštnina znaša 4.99 €

Za vsa naročila v skupni vrednosti nad 300 EUR razen ob Večjih dimenzijah paketov in to so KAJAKI ali tekalne steze so stroški dostave brezplačni. Za VIP stranke je dostava brezplačna.

Varstvo podatkov

Podjetje MK Trade s.p., se nepreklicno zavezuje, da bo varovalo zasebnost obiskovalcev in uporabnikov spletne strani vsezasport.si.

Pridobljeni podatki se bodo uporabljali zgolj za učinkovitejše zadovoljevanje vaših poslovnih potreb in za zagotavljanje maksimalno pozitivne izkušnje pri uporabi spletne strani vsezasport.si.

Pogodba bo shranjena na našem strežniku in bo dosegljiva v vsakem trenutku.

Vpis na spletno stran

Spletna stran vsezasport.si vam omogoča registracijo na spletni strani, s čimer pridobite sledeče ugodnosti:

  • kupovali hitreje
  • obveščeni o super popustih
  • urejali naročila v nadzorni plošči
  • imeli dostop do omejenih izvodov t-majic
  • imeli prikaz status naročila
  • lahko boste sodelovali v nagradnih igrah
  • prvi boste obveščeni o razprodajah

Registracija poteka tako, da vpišite ime, priimek, e-pošto in poljubno geslo v polja in na koncu pritisnite gumb "Registriraj me". Po pritisku na gumb je vaš vpis že potrjen, strinjate pa se tudi s tem, da vam lahko na vaš elektronski naslov pošiljamo izredna sporočila, ki ne bodo presegla količine enega sporočila na teden.

V postopku registracije na strani vsezasport.si uporabi piškotek, da shrani enoličen in naključno določen uporabniški ID. V piškotek ne shranimo vaših gesel in drugih osebnih podatkov. Uporabniški ID uporabimo, da spremljamo vaše obiske na naši strani. Piškotek pa vam seveda omogoči tudi uporabo različnih funkcij.

Zamenjava artikla

Če niste zadovoljni z nakupom in artikel želite zamenjati za drugega, prosimo, da kupljeni artikel pošljite preko pošte na naš naslov:
M&K Trade prodaja, servis in zastopstvo, Matej Kalan s.p.,
Nova Vas 22,
Zg. Besnica 4201,
Slovenija

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Ko bomo prejeli vrnjeni artikel, boste v kratkem času dobili drugi željeni artikel dostavljen na vašem naslovu. Stroški prevoza za novi poslani artikla so 5 € in cena dostave velja za vse artikle, ne glede na vrednost nakupa.

Če želite imeti hitro zamenjan artikel, da TNT dostavi novi artikel in obenem pobere vaš neželjeni artikel so stroški dostave 14 € in se pripišejo na dostavo. Zamenjava na vašem naslovu za novi artikel je hitra in izvedljiva v 1 do 3 dneh od prejetja vašega klica.

Odveza odgovornosti

Vsezasport se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na straneh vsezasport.si. Napake na spletni strani niso izključene. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da vsezasport.si ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo bomo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Za tipkarske napake ne odgovarjamo. Napake, ki se lahko pojavijo pri samem vnosu za posamezen artikel (opisu izdelka, cena za artikel ali lastnosti artikla) ne odgovarjamo in nikakor ne želijo namerno zavesti kupca oz. obiskovalca, saj se trudimo za točnost in doslednost podatkov za vsak artikel.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri pogodbah o življenjskem zavarovanju, sklenjenih na daljavo in pogodbah sklenjenih na daljavo, ki zadevajo osebna pokojninska zavarovanja, je ta rok 30 dni. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Pri pogodbah o finančnih storitvah rok za odpoved ne začne teči, dokler podjetje ne izpolni obveznosti iz tretjega odstavka 43. c člena tega zakona.

(2) Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega zakona, teče rok za uveljavljanje pravice iz prvega odstavka tega člena pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem, ko je podjetje izpolnilo to obveznost, če je bila ta obveznost izpolnjena po sklenitvi pogodbe.

(3) Če podjetje izpolni svojo obveznost iz 43.c člena po dobavi blaga, začne teči štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti, če še ni pretekel rok treh mesecev iz naslednjega odstavka.

(4) Če podjetje ni v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega zakona, traja rok za odstop od pogodbe tri mesece. Ta rok začne teči pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi.

(5) Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena:

1. pri pogodbah, katerih predmet je blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od nihanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe, kot npr. pri pogodbah o storitvah v zvezi z devizami, instrumenti denarnega trga, prenosljivimi vrednostnimi papirji, deleži v kolektivnih naložbenih podjemih, finančnimi terminskimi pogodbami, vključno z enakovrednimi instrumenti z gotovinskim plačilom, terminskimi pogodbami o obrestni meri, obrestnimi in valutnimi zamenjavami ter zamenjavami na podlagi delnic ali delniškega indeksa, ter opcijami za nakup ali prodajo kateregakoli navedenega instrumenta, vključno z enakovrednimi instrumenti z gotovinskim plačilom;

2. pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe;

3. pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat;

4. pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij;

5. pri pogodbah za igre na srečo in storitvah loterije;

6. pri zavarovalnih pogodbah za potovanje in prtljago ali podobnih kratkoročnih zavarovalnih pogodbah z veljavnostjo, krajšo od enega meseca.

(6) Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga, razen v primeru iz petega odstavka naslednjega člena.

7. pri pogodbah o finančnih storitvah, ki sta jih na potrošnikovo izrecno željo obe stranki že v celoti izpolnili, preden je potrošnik uresničil svojo pravico do odstopa od pogodbe.

Ekipa,
Vsezasport.si
Nalaganje...